Mărimea contează și în ambalare

Tendința de a adopta un stil de viață mai sănătos, alături de intenția de reduce risipa alimentară, a modificat în ultimii ani și dimensiunea ambalajelor folosite în industria alimentară.

Reducerea porțiilor are de acum un ritm aproape anual, iar acest lucru ridică noi provocări pentru industrie. Spre exemplu, în 2020, o nouă reducere a porțiilor la unele produse ready to eat sau ready to cook este așteptată ca urmare a ritmului amplificat de urbanizare și a unei vieți active a consumatorilor.

Deși considerată a fi o provocare pentru industria alimentară, reducerea porțiilor este, în aceași timp, metoda cea mai eficientă în atingerea țintelor de modificare comportamentală a consumatorului în sectorul alimentației.

O analiză recentă efectuată pe consumatorii din Europa și Asia de Sud-Est de către echipele IGD subliniază faptul că publicul poate aproba reducerea porții în segmentul ready meals cu până la 12%, cu observația că cele mai bine primite inițiative de acest sens sunt cele care vin cu reduceri de porți cuprinse între 5 și 10 procente.

Odată cu reducerea porțiilor apare și necesitatea re-dimensionării ambalajului în funcție de noua formă/dimensiune a produsului. Astfel, noul ambalaj trebuie sa cuprindă cat mai bine produsul, pentru a nu lăsa spații goale care să creeze un impact emoțional din partea consumatorului, care poate avea astfel impresia că a fost cumva înșelat.

Puteți depăși toate aceste provocări ale noilor trenduri de consum selectând cele mai potrivite ambalaje din gama produselor distribuite în piață de PENTAPAC SRL. 

În final, redimensionarea porțiilor, fie din considerente personale ale consumatorilor, fie din perspectiva reducerii gradului de risipă alimentară nu înseamnă strict o reducere a proporțiilor produsului alimentar în sine, ci poate fi privită și prin perspectiva redimensionării ambalajului și reconfigurării lui.

Vizitează site-ul companiei Pentapac și alege cea mai potrivită soluție de ambalare pentru produsele companiei tale.