Creștere semnificativă în segmentul ambalajelor de carne proaspătă

Piața de ambalaje pentru produsele proaspete din carne va cunoaște o creștere semnificativă în următorii 3 ani, ca urmare a creșterii vânzărilor în acest segment pe piețele din Europa de Est.

Polonia, Bulgaria și România  sunt așteptate să înregistreze valori anuale de creștere pe segmentul de ambalaje carne proaspătă cuprinse între 1,9% și 3,2%.  În ciuda duratei reduse de viață la raft, produsele din carne proaspătă sunt căutate de consumatori pentru calități precum: prospețime, aspect atractiv, ușurință în preparare, iar noile tehnologii dezvoltate de industria de ambalare asigură o bună păstrare a acestor atribute comerciale, laolaltă cu prezentarea lor într-un mediu sigur din punct de vedere microbiologic.

PENTAPAC, unul dintre liderii de piață în segmentul ambalajelor alimentare, asigură distribuția în România și Bulgaria a celor mai moderne tehnologii și soluții de ambalare pentru carne proaspătă, ca și pentru alte tipuri de alimente din segmentul fresh.

Fie că vorbim de soluții inovative precum ambalajul revoluționar FlatSkin, concepte precum eTray, tehnologii precum HPP, termoformare sau ambalare în vid, PENTAPAC asigură întreg spectrul necesar pentru trecerea unei faceri din sectorul alimentar la un nivel superior.

„Publicul consumator pune un accent tot mai crescut pe ambalaje superioare, prietenoase cu mediu, cu un design care să pună în valoare produsul, ca și pe tehnologiile moderne care asigură o bună păstrare a acestuia, din punct de vedere al prelungirii duratei de viață a produsului și al asigurării unei bariere eficiente de protecție împotriva agenților patogeni.

Astfel, reducerea consumului de plastic în ambalare, cât și reducerea risipei alimentare printr-o mai bună protecție a produselor ambalate sunt caracteristici definitorii pentru soluțiile aduse în piață de PENTAPAC.

Acest lucru este evidențiat de tehnologiile net superioare care au fost introduse de compania noastră pe piețele din România și Bulgaria. Într-adevăr, ambalarea cărnii proaspete, în special a produselor din gama convenience sunt segmentele de la care așteptăm o creștere substanțială în perioada următoare”

Vlad Dobre, director Vânzări-Marketing PENTAPAC

Confruntate cu o reducere a producției interne de carne, în special pe segmentul cărnii de porc, toate cele trei piețe din Europa de Est prezintă un potențial major în adoptarea unor soluții tehnologice superioare în ambalarea alimentelor, tocmai pentru a permite păstrarea acestora la raft în condiții ideale pentru o perioadă cât mai lungă.

În același timp, succesul produselor de tip ready-to-cook (RTC) sau ready-to-eat (RTE) promite o dezoltare accelerată a acestui segment pe piețele Est Europene, printre care și România și Bulgaria.

„Semnele cuceririi unui segment de piață mai larg de către gama de produse convenience sunt evidente. Segmentele RTC și RTE sunt tot mai bine evidențiate pe piața din Bulgaria, cu noi sortimente lansate la un interval de timp relativ scurt, iar trendul se remarcă și în România.

Redimensionarea porțiilor în care sunt comercializate produselor, ca și combinațiile de alimente fresh în mixuri atractive pentru consumator nu reprezintă o provocare prea mare pentru compania noastră și partenerii din aceste piețe. Prin versatilitatea lor, tehnologiile superioare garantate de branduri precum Sealpac, JBT, Leonhardt sau Omori răspund întru totul acestor noi tendințe de consum, astfel încât suntem bine poziționați pentru a răspunde nevoilor de retehnologizare a sectorului alimentar”

Mihai Tilincă, director general PENTAPAC SRL

Vizitează site-ul pentapac.ro pentru a descoperi cele mai noi soluții în ambalarea alimentelor și a alege cea mai bună opțiune pentru afacerea ta.